Monday, February 26, 2007

アストロロジー


アストロロジーはとってもたのしいですね!いちばんいいアストロロジーのほんはLinda Goodman’s Sun Signsです(ISBN:0ー553ー27882ー7)。そのほんをよむことがありますか?くわしいです!

ひとにあうときにはいつもsun signをおしえてもりたいです!わたしはてんびんざですが、いちばんすきなsun signはししざです。ししざはいさましいです。わたしはいさましくないですーなかなかシャイです。アシャンティちゃんはいてざです。いてざもすきです。みなさんのsun signはなんですか?

8 comments:

satoza said...

わたしはししざですよ!

サラ said...

せんせいはししざですね?!すごいですよ!

Actually, I read tarot cards, and I did some readings in December on all my new Columbia classes. I was very nervous about how the classes would be, because it was my first semester and I didn't know what to expect. When I did the reading for Elementary Japanese A, I drew the King of Wands for the teacher, which I interpreted to be that the teacher would be a Leo male. It may sound silly, but it made me less nervous because Leo is my favorite sign, and I knew a Leo teacher would always give a fun class!

satoza said...

わあ、タロットカードはすごいですね。I hope you are still enjoying the class. :)

サラ said...

にほんごのクラスはとってもたのしくておもしろいですよ!Even more so than I thought it would be! ^_^

배정원 christina said...

we are in both Japanese and East Asia class together!! haha
we should study together sometime =D

vw said...

サラさんのにほんごわいいですね!わかりません...たいへんですね。しゃしんがすきです。

Alexis said...

はじめまして、私はバージニア大学の日本語の学生です。高校の時私もAstrology がとおもしろい思いましたから、毎月、ざっしのAstrologyペーギを読んでいて、友達とはなしていました。私はおうしざです。私はてんぴん座の友達がたすさんありますよ。

サラ said...

エミィ― さんはにほんごのがくせいですね?なんねんのにほんごのがくせいですか?エミィ― さんはにほんごがよくできますね!かっこいです!

エミィ― さんはおうしざですね?あにもおうしざです。^_^

どのざっしのAstrologyペーギをよんでましたか?